Ny blogg header

Nu har jag fått en ny header till min blogg, tack vare Malin :P (malinnilssonk.blogg.se) Det blev ju jätte snyggt!

Men annars så händer det inte så jätte mycket, kom från drillen för ett litet tag sedan och ska snart hoppa i duschen :P Imorgon på morgonen ska vi med klassen till ungdomsmotagningen, helt onödigt, jag skulle hellre ta tiden och gå och öva på nya låtar med saxofonen med icket !

På fredag åker jag och malin till Luleå ! Det har varit jätte länge sedan jag var där nu, men men det går ju iaf.

På påsk natten ska jag och sjunga i kyrkan hoppas att det kommer folk dit och lyssnar, det kommer att vara jätte roligt :P

men nu ska jag hoppa in i duschen!

Pusshejs / Olivia!

DAGENS
Kläder: svart klänning, svarta leggings
Humör: Glad
Frisyr: utsläppt
Smink: inget :P
Höjdpunkt: Drillen ofc!
Snällaste: Alla
Dummaste: Ingen
Roligaste: Ellenor
Måste: Duscha
Låt: Lift him up
Tråkigaste: Inget
Planer: duschen :P


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback