Grey´s Anatomy - ett varmt bad - Desperat Housewives och andra avenyn

Seriöst blev jätte sugen på att bara hoppa i ett varmt bad, så ska väl kanske göra det sen. men just nu kollar jag på Grey´s Anatomy och kom på att det avsnittet som är nu var det första jag sett när jag började kolla på det :P

Imorgon är det tyska prov, eller något sånt, vi ska iaf läsa tre texter som hon har plockat ut frågor som vi ska svara på. hoppas att det går bra, har bara läst igenom det typ två gånger, men ska göra det mer sen, så det blir väl att göra det ist för att bada. fast klockan är ju bara 6 så hinner väl kanske göra båda två :P

Det är typ svin jobbigt nu eftersom att både Andra Avenyn och Desperat housewives går båda 21.00. Men det som är bra är ju att Andra Avenyn kan man se på internet efter sändningen.

Imorgon är det jazzensambel på något sätt har jag nästan längtat till att det ska vara men vi ska ju få spela en ny låt, och så ska vi ju få en till medlem, Ella-Maria tror jag att hon hette, och hon spelar typ tumpet. Det är ju bra men det  dålga är att inte Ubbe kan kalla oss " Gällivare Hot ten " nå mer, haha nog för att det bara var jag som gillade namnet. men men.

Men nu ska jag fortsätta kolla, det är hur sännande som helts! skriver kanske senare i kväll !

Pusshejs / Olivia Holstad

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback