Tjaah

Nå idag när jag kom hem från tåget så ringde jag Malin och Ida, Ida ville inte köra moppe, så han skulle höra av sig senare. Men jag och malin bestämmde att vi skulle träffas på OK kl 8 fr jag var tvungen att tanka. När jag började köra mot OK så tänkte jagatt jag var tvungen att kolla hur mycket bensin jag hade. om jag verkligen skulle mig till OK, men när jag kollade er så hade min pappa tankat den åt mig ! :D

Men när Malin kom till OK så åkte vi till Gällivare, vi var först och lämnade Danielas skor, sedan efter det så var vi till Md´s och köpte en glass. När vi var klar där åkte vi hem till migoch kollade lite på datorn, halv 10 slog det mig att vi kunde fara och hyra en film, s¨vi brassade ner till Ica med mopparna och Hyrde filmen " Eden Lake" Svin bra faktisk! Vid halv 12 åkte Malin hem, och nu sitter jag här :P

Imorgon blire att jobba på marknaden, oj, det behövs verkligen Mopeden min drar mer än vad jag trodde =/ men iaf, skriver mer imorrn!

God Natt


AntoniaOlivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback