Måndag kväll

har nyss fikat lite, eller ja det blev rätt så äckliga nudlar. och det var jätte starkt, och knappt ens gott. känner fortfarande att det bränner på tungan =/  Min mamma har nyss tagit spikmattan, så hon ska väl ligga på den ett tag, och sedan kanske ove, men när dom är klar så ska jag sno den, och lägga mig och läsa ett tag. sen ska jag ta och prata med Sandra igen =)

Imorgon ska jag baka och efter det ska jag försöka övertala mamma om att vi ska åka till klubbviken, seriöst jag vill verkligen dit ! så hoppas hoppas ! Jag vet itne riktigt än vad jag ska baka, antigen blir det chocklad chip cockies eller kladdkakemuffins :P, sen ska jag nog dessutom göra Lemonad, har alltid viljat testa det så =)

Nu började beck igen, det är verkligen en serie som jag gillar !

Puss & God Natt !

Önskar

Olivia!


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback