idag har jag....

Varit med min mamma hos en tjej som heter Jessica, där var vi några timmar, vi typ kollade tv, åt en glass och fikade nybakta muffins. Vid typ 3 åkte vi därifrån då åkte vi hem och jag for och handlade och när jag kom hem så bakade jag. denna gång blev det choklad chip cockies, personligen tyckte jag inte att dom blev så goda, men iag. har satt dom i frysen nu så hoppas att dom blir godare sen =)

På ett tag blire väl att lägga sigpå spikmattan och sedan sova, eller läsa. känner mig faktiskt svin trött fast jag har sovit i ca 30 minuter på soffan. och juste min morfars syster ringde hit idag Tulla hette hon så jag satt och pratade med henne ett tag, hon berättade ärr dom skulle kommma upp hit vecka 30. och att det var jätte fins väder där. Jag ser faktiskt fram emot att träffa henne, för det har jag äldrig gjort vd jag vet iaf. jag vet bara att jag har träffat hans syster i Norge som kallas för Wesla, och fråga mig inte varför för det vet jag inte ;) men hon är iaf också jätte trevlig vi fick typ alltid bär och mackor när vi kom dit. Jag saknar faktiskt Norge jätte mycket just nu, och skulle vilja åka dit nu inder sommaren, men man får ju se hur det blir. men man kan ju alltid hoppas! :D

Puss & God Natt !


/Olivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback