Hemma igen

Tjosan nu är jag hemma igen efter att ha varit med André en hel dag ! Det var faktiskt rätt kul =) Vi var först på stan, och då köpte jag Tre skivor, " Absolute sommerdance" " Twilight soundtrack " och " Mamma Mia A´Sound track", ett nagellack, grepptejp, och en idominsalva. Sen när vi var på stan så såg jag också Johan Rensfeltd! Fan vad jag blev glad. haha ! :D Sen efter vi var på stan så gick vi hem till mig, och jag tvingade André att kolla på Twilight, nog för att vi iinte kollade så mycket, vi pratade mest :P Sen efter att vi kollat filmen så satt vi och pratade en stund till, och sen så gick vi ut på stan igen, och köpte en glass, eller han köpte glass och jag köpte en ice sluch, fan vad den var äcklig smakade nästan bara socker =/ aja. Men nu blire att kolla lite på tv, och läsa min bok igen "  Så länge vi båda andas " grymt bra bok. men själv tycker jag att " När jag hör dig röst " är bättre !


Puss & Kram


Olivia


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback