ensam hemma

juste nu är jag ensam hemma och sitter och har svin tråkigt! har nyss slagit igång twilight skivan. Och den är faktiskt grymt bra ! Mamma och Ove är typ i båten och är påväg hem, bra bra hatar faktiskt och vara här ensam, det är fan inte kul. Emil drog nyss till Viktor, och ska väl vara där ett tag han också, men imorgon då ska jag fan ta och sno Emils moped och köra rumt lite i Luleå, det är ju inte som att köra i lilla gällivare antar jag ! där är det ju lätt.
men det som är så jävla jobbigt är att bilister har faningen respekt för mopeder ! Det stör mig sjukt mycket, jag kan nog fan inte ens räkna hur många gånger som jag har varit och tvärbromsa fast jag har kört på huvudled, för att någon idiot har kört rätt ut fast den personen har väjningsplikt! GAAH


Men iaf, har nyss målat naglarna också, lila, eller sweet violet som det står på den, hojja köpte ju det idag, och jag har aldrig tidigare tänkt på hur dyrt det är med nagellack, detta kostade ju fan 70 kr ! och det är ju dyrt!

Nä nu ska jag ta och fortsätta lyssna på låtarna och sen på ett tag blir det nog att fortsätta läsa!


Puss & Kram

Olivia



-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback