18 Juni

tjosan tjosan, har ingen lust att blogga just nu, men iaf. idag har jag inte gjort så mycket, klev upp sedan for vi till banken för att fixa en mass saker, efter det gick vi på SUB och köpte mackor, alltså jag och mamma, eftersom att jag inte åt ngon frukost. sen efter det gick vi till båten, där åt vi våra mackor, och sedan läste jag, och efter att tag somnade jag :P hehe. Sen väckte mamma mig och då läste jag igen, sen gick vi på willys för att handla och sen på Ica, där köpte jag jordgubbar till mig och så träffade vi Inger Magnus mamma, hon kände typ inte igen mig :P men iaf sen gick vi till morfar, och lämnade mat till ho9nom, efter det gick vi hem, och åt och nu sitter jag här och nu ska jag hämta min bok så jag kan läsa lite till :P


Puss & Kram


Olivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback