TWILIGHT ! <3

Jag är arg och ledsen
Men jag vet att Jasper vet, så jag behöver inte säga det till någon annan

Jag är kär
Men Edward vet hur det känns, så jag tänker på honom

Jag är förvirrad
Men jag vet att Bella är det för det mesta, så jag tänker inte mer på det

Jag är kallad knäpp
Men Alice ser att det kommer hända fler gånger, så jag är beredd

Jag gick över gatan när det var rött
Men Charlie har ju varnat mig, så jag gick tillbaks

Jag bryr mig
Och det gör Esme med, så jag är lika glad ändå

Jag tar hand om mina vänner
Det gör Carlisle med, så jag känner mig inte annorlunda

Jag slog ner någon
Men jag vet att Emmett gör det hela tiden, så jag brydde mig inte om det

Blev kallad för bitch 
Men det gör ju inget för det blir Rosalie kallad för hela tiden

Jag älskar Twilight <3
Kopiera detta om du älskar Twilight lika mycket som jag gör!


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback