Söndag igen..

Nå idag äre söndag och jag sitter hos Tina, egentligen skulle jag ha behövt vara hemma och packa tills imorgon, men jag orkar verkligen inte det just nu. Men när jag kommer hem så blire att packa en väskaoch städa mitt rum. Och imorgon blir det att åka till mamma i Luleå, det ska bli kul, men dock så kommer det typ inte vara bra väder före på torsdag, så det kommer ju att vara bajs!

På torsdag blire troligtvis att åka till Piteå igen med båten, men denna gång blire att ligga på havsbadet. hoppas att det blir kul iaf :)

Nä men nu blire väl att fara och hitta på någonting !

xoxo


Olivia

-Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

hehe okej =)



har du nå planer inför kommande veckan då ?

- 2009-07-06 @ 00:17:41
-URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback