Planer för imorgon :P

Ja, kan ju berätta lite om mina plaaner för imorgon.

Jag har tänkt baka, och gå med det till Ulla och Hasse, som tack för alla pengar och sånt vi får av dem. Jag vet inte riktigt än vad det blir, men jag antar att der blir kladdkakemuffins, eller kanske cupcakes, men inte choklad denna gång, och isåfall kanske med både frosting, och sockerpasta :P

Sedan ska jag också laga mat, jag antar att jag ska laga kycklinggryta :P som jag brukar göra någongång ibland, och personligen tycker jag att den är jätte god :P

Sedan vet jag väl inte så mycket mer, förutom om att det blir att gå upp tidigt !


xoxo


-Kommentarer
Postat av: sandra

haha, våran kyckling gryta vart ju så lyckad ;D

- 2009-07-09 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback