inviger ny kategori :P

Så nu ska jag inviga min nya kategori " Olivia tycker "

Ja, en sak som jag tycker ät helt jävla sjukt, det är vissa föräldrar. och det är föräldrar som sitter och bestämmer om andras barn! Som t ex i min lilla systers klass. Så var det vissa föräldrar under ett föräldra möte som satt och bestämmde över andras barn, och det tycker jag är helt jävla förjävligt ! och dom sakerna dom bestämmde var t ex att en tjej på 12-13 år får inte ha smink på sig, de fick inte heller ha en BH på sig. Sedan fick de inte heller ha en tröja som var lite för liten. de fick inte heller ha ett linne på sig som är lite urringat. Sedan bestämmde vissa föräldrar att inte barnen får ha med sig mobiltelefoner till skolan.

Är det verkligen rätt att andra föräldrar bestämmer om andras barn? Det tycker då verkligen inte jag ! Jag tycker att det är rent utsagt förjävligt !

Kan inte ni berätta för mig vad ni tycker om detta?

Kram

Olivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback