Hemma igen

så nu är jag hemma igen, jag tänkte att ajg sak ta och lägga upp bilder och sedan där lagga bildrexter för att förklara helgen :P


Roligt folk i klubbviken !

¨

Stefan " Granberg "



Bettan, "lett mega vild av rang! " citat av Granberg !



Thomas " Tomme Tomat "



Anna-lena




Björn



Camilla



Mamma & Ove



Robert

Sedan blev det att leka roligast grimas ! :D














Det var trubadur kväll också :)





Stefan fick spela ägg också :P



Bettan kika ut från Bejjan



Thomas Handduk hamnade på botten i bottenviken xD



Som jag fiskade upp :P



Sedan hoppade jag i havet och badade ett tag



På kvällen var det disco, och då gick jag och massa andra upp och sjöng, och för mig blev det Everything Changes



Lite folk på Dansgolvet!

Så nu får det räcka med bilder :P
Hoppas att ni förstod lite av allt jag gjort iaf :P




 


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback