God morgon !

God morgon allihopa ! :D

Har vaknat för en liten stund sedan, har också hunnit med att kolla blogglovin =) Gud I love blogglovin ! Dock är jag inte riktigt överens med deras nya design än, men det ska nog bli bra, Vad tycker ni om deras nya design? =)

Idag blire nog att vara med Malin, det verkar ju vara rätt så bra väder så det blir nog att fara till Sandrviken, och sola, bada och läsa våra böcker ofc ! :D

I morse åkte Leif ( Marknads gubben som jag jobbar hos ) vidare till Pajala, eftersom att det är marknad där också :P Jag hoppas verkligen att vi också kommer åka till Pajala i helgen, för jag är verkligen i stort behov av att köpa en spikmatta, och dom är billigare på Marknaden =) aja, om jag inte åker dit måste jag väl köpa en här i gve :P

Nä nu blire att käka lite frukost och göra mig i ordnign för dagen =)


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback