Besöksrekord!

WOHO hade besöksrekord och kommentar rekord igår ! ååh, vad glad jag blir !

Nå det blev ju inte så bra uppdatering igår, för jag blev helt beroende av ett spel på Facebook )= Dåligt dåligt. men det hände itne så mycket saker, jag var med Malin och vi hyrde två filmer, och låg och läste (=

Pappa väckte mig idag och frågade om vi ville med på marknaden, Malin ville dock inte, försökte övertala henne med det gick inte. tyvärr.. Men iaf, jag åkte med pappa till Pajala och det första jag gör är att stöter på ett gäng gällivare bor, när jag var inne på tivolit. på Tivolit åkte jag två karuseller Moveit och Super Stimulatorn. Jag och pappa gick ett varv för att söka upp Leif, när vi hittade honom, så var det jätte mycket folk för tillfället så jag var tvungen att springa inoch hjälpa lite. För det fick jag några remmar och klobbor. jag ville betala men han insisterade.

Efter ett tag på Marknaden hittade jag och Madde varandra ( Mjaaaow.blogg.se) varandra, då hälsade vi bara på varandra, men sedan skickade jag ett sms och frågade om hon ville åka någon karusell med mig och det ville hon (= så vi åkte Moveit. Och efter det var det att börja bege sig hem. Jag handlade lite saker där också, lägger ut bilder på det senare (=

Handlingslista!

Spikmatta - 599 kr
Halsband - 55 kr
3 karusellbiljetter - 120 kr
Klänning - 100 kr ( kostade egentligen 159, men pappa känner han som jobbade så vi fick rabatt (=)


Ja, det var väl allt :P


xoxo


/ Olivia


-Kommentarer
Postat av: MADDE

Haha fan va rädd jag var i den där karusellen! :D ;)

- 2009-07-04 @ 21:15:53
-URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: emilia

Hej.



nu har jag FRÅGESTUND på min blogg, så kolla in och ställ massa fråger =)



Puss och kram<33

- 2009-07-04 @ 22:15:47
-URL: http://emillliaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur många läsare är de mesta du har haft?

- 2009-07-04 @ 22:41:11
Postat av: O L I V I A

Svar till Anonym !



det mesta besökare jag har haft än så länge är 46 stycken med 173 Klick

- 2009-07-04 @ 22:57:51
-URL: http://minlillagronaflodhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback