tavla

Haha, hade ingen aning om vad jag skulle ha för rubrik. så det fick bli tavla =).

men iaf. idag har jag inte gjort alls mycket.jag har klivit utt vid 10. kollat film. duschat, smsat med folk. spelat gitarr och skrivit på mina noveller. ja, det är väl på ett ungefär hela min dag. jag har kommit fram till att typ mer än hälften av mina dagar går ut på att skriva på min novell. som snart kommer att vra en bok xD och spela gitarr hehe. men nu ska jag ta och kolla en film skriver imorgon när jag vaknar.


Ps. ge gärna kritik på novellerna =)Puss och kram. ta hand om er // AntoniaOlivia
 

Juste kom på att det är jätte längesedan som jag har lagt ut dagens låt. men nu gör jag det.

Dagens låt: Katy Perry- hot n cold




-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback