Otrogen med min bästavän del 9

- åhå, fan vad gott detta ska bli. Sa Robin.

- jodå. Sa jag och skrattade till lite.

- Vad har du satt på för film ?, frågade jag.

- Prom night, heter den. Sa Robin.

- Är det en skräckis?, frågade jag.

- japp. Sa Robin.

- tur att du sover med mig då. Sa jag.

- Vilken tid ska vi upp imorgon?, frågade Robin.

- men vi kan ju kliva upp vid 10. Sa jag.

- Okej. Sa Robin.

Efter att jag och Robin hade sett ungefär halva filmen, så hade Robin somnat i soffan.

Gud vad trött jag är tänkte jag.

Så jag gick böjde mig fram till mitt svarta soffbord och tog de båda kontrollerna.

När jag skulle trycka av tvn, så fungerade inte kontrollen.

Så jag gick fram till tvn och slog av den, och sen så öppnade jag glasluckan till mitt tvbord och slog av min dvd.

Efter att jag hade slagit av tvn och dvd så gick jag till min toalett.

På toaletten hade jag ett badkar, en hetväggs spegel, Ett handfat och ett toalettskåp, och en toalett såklart. Eftersom att jag har haft denhär toaletten sen jag var typ 10 år, så är min toalett rosa.

Jag öppnade toaskåpet och tog ut min röda tandborste, och tandkrämen. Medans jag borstade tänderna så satt jag mig på toalettstolen.

När jag var klar så gick jag och försökte väcka Robin.

- Hallå, du får sova med mig Robin. Sa jag.

- Okej okej, jag måste bara på toa. Sa han.

Så medans han var på toa så böt jag om till pyjamas.

Min pyjamas vart svart, men en vit måne på fickan som satt på det högra bröstet.

När jag hade tagit på min svarta pyjamas så började jag att bädda upp min säng.

En - två - tre - fyra - fem - sex - sju - åtta kuddar räknade jag som fanns på mitt vinröda överkast.

- Älskling varför har du så många kuddar?, sa Robin fundersamt.

- Men jag älskar kuddar, sa jag till mitt försvar.

- Okej, men ska du handla kuddar imorgon så lägger jag mig i en säng och sover. Sa Robin.

- ha ha ha. Okej sa jag och röck bort överkastet.

- japp, sa Robin och la sig i min säng.

- God natt älskning. Sa jag och la mig i sängen bredvid han.

- god natt. Sa han och gav med en kyss på min kind.


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback