...

Tjohejsan!. 

jag vet att jag har varit jätte dålig på att skriva, men jag har inte riktigt har lust. men nu när jag har börjat på novellerna nu igen så vill jag bara skriva och skriva hela tiden!.

Men annars händer det väl inte så jätte mycket i mitt liv. skolan börjar imorgon, hojja! har verkligen ingen lust att börja gå upp tidigt. men har endå saknat skolan på något sätt. det har aldrig hänt förut. men men .

Nästa helg så ska jag på BlueBird läger i Piteå. det ska bli rätt kul. men man känner ju precis ingen där, eller jo dom i jazzensamblen här då. men jag vet inte... nå är vi väl kompisar och så. fast eller jag vet inte. vi är inte precis lika om man säger så. men iaf. ett läger. utan pengar.. så jag kommer inte kunna göra typ någonting inte fara och bada eller något. men man kan ju alltid hoppas att pappa och kanske farmor ger mig lite pengar så jag kan göra någonting. eller jag har typ 50 kroner hos farmor om jag går och pantar flaskor som jag har fått av min farbror. så då kan jag ju iaf kanske fara och bada =).

Bara två veckor efter blueBird lägret så är det konfirmations läger. Det ska väl bli rätt så kul. men det är bara så att samma dag som lägret börjar så ska vi fara med drillen till Luleå och göra showen där. Det skulle ha varit jätte jätte jätte roligt att kunna göra den. det är verkligen jätte kul att drilla. men nu så kan jag ju inte vara med och göra showen. för om jag inte går på konfalägret så kanske jag inte kan ta konfermationen. men men. nu får det väl bli så här. fast jag har verkligen verkligen sett fram emot att få fara till Luleå, t o m min drill lärare sa att det var jag som mest hade sett fram emot att åka.

ja, så äre. Men nu ska jag ta och äta något. men jag skriver nångon förhoppningsvis blir jag bättre och orkar skriva flera någer om dan. som jag gjorde förut =). puss & kram / Olivia.

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback