sjuk

ja, sitter hemma nu och internet håller på och tjorvar så sitter i matildas rum med kabel. men vi kom på varför internet har tjorvat, och det var för att matilda hade dragit ur kontakten till våran rauter xD

Men iaf är jätte sugen på choklad, och har feber så jag kan inte gå och köpa det eller något, ja, sånt är ju livet. men pappa är och handlar nu så man kan ju alltdid hoppas att han köper någonting åt mig inte för att jag tror det menmen

Imorrn så åker jag till mamma, vet inte än om jag åker hem på lördag kväll eller söndag morgon. men när jag är där så ska jag och köpa boken "ljudet av ditt hjärta" har längtat hur länge som helst på att få läsa den. igt skulle jag få den för typ två veckor sedan. men det fick jag inte. Sen på måndag ska jag förhandsbeställa boken " så länge vi båda andas" alltså båda är från serien " Om jag kunde drömma/ Twilight " Alltså dom är jätte jätte bra! rekomenderar starkt att ni ska läsa den ! :D

skriver senare idag. puss & kram / Olivia Holstad

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback