Misslyckad!

hojja jag är en helt jävla misslyckad person!!!

Har tappat bort min kamera, och sen har nog säkert någon tagit den. är inte helt säker på det, men jag tror nästan det. för om ingen hade tagit den så skulle jag har hittat den idag.
Och inte nog med att jag tappat min kamera, så när vi var på stan idag så köpte Tina en Foundation åt mig, det var halva priset så det kostade bara 55 kr. men hur som helst jag hade den på stan och allt med när jag kom till Tina så var den bara borta! helt jävla borta.

känner mig så jävla misslyckad så det inte är san! har jävla tappat bort en kamera och en foundation på bara några timmar. snälla låt detta vara en drömm min kamera får inte vara borta! Kommer fan att dö. min kamera var mitt liv. och nu är det borta!

Snälla Snälla om någon hör någonting om min kamera så snälla säg till !


Kamera borta! tappad på Gunillaskolan mellan 11.30 - 13.00 om ni ser hör eller misstänker någonting hör av er till [email protected]


-Kommentarer
Postat av: en snäll person :)

just därför ska man ej ha med sig dyrbara saker till skolan :)

- 2009-02-19 @ 09:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback