LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!!!

Hojja håller på att längta ihjäl mig på denna bok! Boken är ju uppdelat i Bella´s och Jacob´s böcker, men det blir nog bra iaf.  Sen håller ju Stepanie meyer att skriva boken Twilight i Edwars perspektiv, så man får veta massa luckor osm händer i boken, och vad hans familj tycket om att Bella vet att han är vampyr.

Men snart, så jävlar är den här boken min! ( men kommer inte kunna börja läsa den före tisdag den 17e för då börjar våran turné, vill ju ha något att läsa på våra bussresor, för annars tar boken slut på bara två dagar kanske xD)



-Kommentarer
Postat av: Madde

Sv: haha! ;D jag skulle ha följt med xD men så mkt ångrar jag mig inte ;) haha

- 2009-02-28 @ 10:49:48
-URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: Anonym

- 2009-03-01 @ 00:28:25
Postat av: Ellen :D

JAG VET :D ap bra bok. Läste ut första boken på sex timmar, andra på en dag och tredje på en 1/2 dag. Jag är typ kär i den <3 var har du beställt fjärde boken ifrån?

- 2009-03-03 @ 23:05:26
Postat av: Sandra

Ska köpa boken påsklovet ^^

- 2009-03-04 @ 00:00:10
Postat av: Olivia

jag beställde boken från bokus.se :)

- 2009-03-05 @ 22:26:41
-URL: http://minlillagronaflodhest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback