Dagen idag

Idag började jag 09.00.  Så vaknade vid 8 klev upp. klädde på  mig och sånt och var dig skolan 08.45. det första vi hade var handledning. Sen so, där ska vi jobba om något som handlar om revelutionerna så jag ska jobba om Gilijotinen den som högg halsar av folk, huhu. det ska bli kul.

Sen efter det hade vi Kemi, och där gjorde vi lite labbar, sen hade vi hål typ från 11.40 till 13.40, så då gick vi först till bageriet och köpte en " Ryss" och sen gick vi till Sandras mormor, hon skulle till Kiruna så vi var där själv. När vi började igen hade vi Idrott det var jag och Sandra som ledde Kinesiska muren. Efter idrotten så hade vi elevensval. när det var slut så for jag hem till Ellenor <3

När jag mötte Ellenor på Gojjan så gick vi och köpte en B&J, vi skulle börja äta dom på vägen. men i lilla Gällivare så var det för kallt för att kunna göra det. Men vi började då gå till Ellenor, och när vi var framme så satt vi i hennes rum och det var as fiiiint! Men iaf då satt vi inne i hennes rum och åt av glassen. sen gick vi på datan, och var på bdb och kollade bussen åt mig hem. Sen så åt vi korv och mackaroner :D. Efter att vi hade ätit så böt vi om till träningskläder, för då var det dax att gå till drillen.

På drillen så gjorde vi förra veckan danser i smågrupper, så idag slog vi ihop danserna. det var rätt kul. men rätt jobbigt iaf xD

Efter drillen så gick vi hem till Ellenor igen, och väntade tills bussen skulle komma. En kvart innan bussen gick så började vi gå ner. och då följde hennes lillasyster Therese med. och medans vi väntade på bussen så sjöng vi lite på movits låtar och dansade lite på programen och lite annars bara. När bussen kom så gick dom hem ofc, men iaf.

Det var typ massa folk på bussen och det tog typ as länge att åka buss och jag hade glömmt mitt handsfree så jag kunde inte lyssna på musik, så då vart jag ledsen haha.

När jag var hemma så slog jag igång datorn och movits skiva! :D ha ha



DAGENS
Kläder: svart tub topp och svarta cheapmonday jeans
Humör: pigg, och glad
Frisyr: uppsatt
Smink: inget
Höjdpunkt: Vara med Ellenor
Snällaste: Ellenor
Dummaste: Ingen
Roligaste: Annelie
Måste: Inget
Låt: Movits - Fel del av gården
Tråkigaste: gåå xD
Planer: inga speciella



Så det var lite om min dag. skriver ett in lägg imorrn! puss och kram  / Olivia.

Ps, ska slänga in nå dikter någondag också ds


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback