Tjeennis

Hejsan hejsan!

Nu har jag snott mamma och oves data, för setiöst det är mycket lettare att skriva med henne pga att denna är ju mycket större och bättre än mim. eller jag bättre ären väl itne. Det har inte Msn Det ska man ju ha!!! :D

Idag ahr väl inte hänt så jätte mycket vasr på stan en snabbis och sen så jag har bakat typ rockey road eller något sånt hette kakan. Har inte hunnit smaka den än, men den blir säkert jäte god !

Imorgon kommer jag hem igen, härligt? Det får man ju se men det är ju ett + att jag har kunnat se New Moon även här! :D

Är fortfarande lite besiken om att Calle inte vann igår. Men iof han kommer ju bli mer känd än Erik med tänke på att de blir kändare än 1an, eller ja det kan jag ju inte säga om Markus och Agnes, med tanke på att de blev kändare! :D

Dessa är de vinnar låtarna jag tycker ät bäst ! :D

År 2004

Agnes - Right here Right now

 



Markus Fagervall - Everything Changes



Ja nu måste jag väl sätta Erik Grönwall - Higher



Fast jag tycker ju att Calle gjorde henna låt 1000 gånger bättre än ERIK! BLÄÄH PÅ HAN!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback