Men hejsan :P

Tjobreee !

Vaknade för ett litet tag sedan. Eller vaknade vid 10. och då har jag fixat mitt rum, efter det blev det en dusch och sedan har jag faktiskt för en gångs skull sminkat mig xP. Det är typ ett tag sedan :P

Åker till Mamma idag i Luleå, Det ska säkert bli kul. På fredag om det är bra väder så blire att åka ut i skärgården med Mamma, kattis, Sara och hennes mamma. hmmm själv 15 åring. kul xD haha, jag får ta och tvinga med mig någon. kan ju alltid hoppas att Nerizza kommer och att Robert gjorde sig osynlig och kom med iaf xD hahah xD

Snart blire att åka ut och köra med Simon iaf. Sen skulle ju kanske Mali, sandra , Rebecca och Ida kanske med. MEn det ser man ju.

Pratade med min bror igår. och han sa att det blir disskution när jag kommer till Luleå om att vi måste börja gå och lägga oss 22.00. haha xD sen var han också tvungen att lägga till " Och vi komer inte att kunna vinna över dom denna gång " haha fan vad jag garva då xD

Nä nu blire att vänta tills simon är klar med Fanny i gve så vi akn åka ut snart !


ps. Har glömt min Twilight film i Luleå i bååten! Så har inte sett filmen på två veckor och jag börjar få abstinent ! Det är sant!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback