Jaaa, här ska man skriva en rubrik

Hejsan !

Idag så hittade jag låten ! Det var min far som kom på hur jag skulle göra ! för på de nya telefonen så finns det ju track id. och tacka gud för den som kom på de ! Ghetto Soldier !

Idag så har jag varit med Anni, jelle, Ante och Johan, ett litet tag, vi var typ hos Anni och sedan åkte vi en massa bil. och åt glass.  Efter det for jag till Tina och där satt vi och kollade film, käkade klass, och kina mat. Satt där till typ 20.00 sedan for jag hem och började städa mitt rum. Hojja, måste verkligen börja hålla de rent.  Och nu sitter jag och lyssnar på musik.

Imorgon hade jag tänkt baka, jag vet inte riktigt vad, men cup cakes tror jag. Och sedan ska jag nog laga nå mat också, men det vet jag inte alls vad jag hade tänkt, kanske tar och marinerar nå kött och sedan grillar eller nå (=

Nu snart blire väl att hoppa i sängen måste ju börja vrida tillbaka dygnen innan man ska börja på jävla Tallibanbacka ! uuh. 

Puss & God Natt


AntoniaOlivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback