Hejloww

Tjena!

Komer från Malin för ett litet tag sedan, vi hr typ rensat blåbär och verkligen tvingat i oss kladdkaka xD hahaha fan vad jag har mått illa eftter det xD haha

Imorgon blire att fara till äckel skolanigen xD

Jerker ringde idag och berättade att jag och sandra åker till Luleå nästa torsdag och är över till på fredag (= den ska då bli kul :P och denna gång slippe jag ta med mig en massa saker för jag har ju mamma i stan så jag går och hämtar en nyckel så gör jag och sandra troligt vis oss iordning hos mamam, eller på hotellet men att vi hämtar saker hos min mamma, eller jaaa. där är ju alla mina saker så det blir väl och hämta dom om inte annat xD

Men nu ska jag nog i duschen eller badet tror jag att det blir ;)

Skriver sen :P och lägger in bilder :P


Puss & kram


AntoniaOlivia*

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback