hej bloggen!

Hejsan allihopa, jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera men jag lovar att jag ska bli bättre.

Igad så blire troligtvis att fara ut med båten, jag, mamma, Anki, Sara och kattis. Till stensborg blire, emn det hade ju varit kul att åka till Klubben en sista gång innan man inte kan åka dit nå mer. men ja. det är ju inte jag som kör båten så jag kan inte bestämma.

Men stensborg är ju också roligt (=

Jag har inte kunnat ladda upp nå bilder eftersom att jag inte får ta med någon av mina kameror till Luleå nå mer, eftersom att den förra som jag hade som blev stulen och jag fick tillbaka den gick sönder. Men den gick ju att skicka tillbaka för den var typ bara ett halv år gammal, för jag fick ju den i julas :P

Men nu blire antagligen att gå ner till stan (=


Puss & Kram (=


AntoniaOlivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback