God morgon !

SÅ, jag ahr vaknat för ca en timma sedan, och jag säger bara shieet vad jobbigt det var att kliva upp. jag håller nästan på att somna igen redan nu :P men iaf. Jag klev upp. slog igång datan och kollade om ¨någon kommernterat mina noveller. Dock inte =(. Efter det började jag smsa, med dom jag ska vara med idag :P så nu äre bara att vänta ihjäl sig ! för de är liiiite sega. En vill int eens gå upp xD jaja,
 

ikväll har jag inga speciella planer, men jag hoppas att det blir nå kul. kanske att man grillar eller så. ja inte vet jag. men man kan ju alltid hoppas
 
Imorgon blire att vara med Ellenor igen, eller ja, igår var jag ju inte riktigt med henne. Men vi ska iaf först göra en dans och sedan blire match och sedan dans igen :P eller ja vi kanske kollar film och lite såna saker :P



Dansen blir till denna låt ! Ky-mani - Ghetto Soldier:




 



Glöm inte lägga till mig på blogglovin :P
 


bloglovin

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback