Idag då

ja, idag har det ju varit  rätt så spännande dag, men  eller något sånt :P Men iaf, började idag med att ha biologo, har nyss börjat med sex och samlevad, iaf, efter biologin så gick vi en tipspromenad runt typ hela Malmberget, det var faktiskt rätt skönt och roligt :P När jag var på skolan fick jag veta att jag skulle köra upp idag, så när jag kom hem körde jag lite grann hemma så jag kunde vara beredd när jag skulle till nunnis, men inte fan hjälpte det, det var jätte nervöst och rätt så svårt iaf. men har iaf klarat det, och det är jag väldigt glad över, den 28 maj kommer jag att ta teori provet, så kommer att få börja köra moped i början av juni, och nästa sommar funderar jag på att ta traktorkort också, eftersom att min farbror har sagt att han ska göra en åt mig :P

Imorgon blir det att fara och grilla korv, vet inte riktigt vars, antigen här omkring eller så skulle vi kanske eventuellt till skaulo, till Carolas stuga där :P OCh sen efter det blire att hyra en film och mysa på :P har någon förslag på någon bra film ? som man kan hyra och se?

Men det var väl allt jag hade idag!

Pusshejs

Olivia





DAGENS
Kläder: svarta leggings, svarta benvärmare, ett svart och ett rosa linne
Humör: Glad
Frisyr: utsläppt
Smink: inget
Höjdpunkt: uppkörningen
Snällaste: vet inte
Dummaste: ingen
Roligaste: ingen spec
Måste: -
Låt: -
Tråkigaste: -
Planer: inga

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback