Läs om du ids ^^

Hejsan ! Idag har jag inte gjort så mkt, har inte ens klätt på mig. Malin sov ju över hos mig, vi har igt inte gjort så mkt, vi var ut igår vid 9 och ego fotade varandra, fast, det blev ju mest bilder på mig iaf :P Malin kännde sig lite sliten, så hon ville inte vara med på så många bilder. Tillslut blev bilderna lite tråkiga... Så då tog vi min moppe och vi blev modeller på nytt :D Bilderna blev ju rätt bra :) På några bilder såg man nästan ut som en 60-tals Pinuppa :) haha, som bilderna vill ni nog inte se., mfast om ni vill det kan ni ju kommentera bloggen, så kanske jag lägger ut någon av bilderna :D. aja, nu ska jag fortsätta att se Idol, kanske kommer ett nytt inlägg i kväll Puss & Kram // Olivia

-Kommentarer
Postat av: Mams

Jag vill se bilderna! =P

- 2008-09-08 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback