Hejsan på dejsan :)

Hejsan allla underbara blogg läsare ! :)
Först vill jag bara säga att jag är jätte ledsen för att jag inte har varit så bra på att blogga, hojja fy skämms på mig.
En av andledningarna, är att, jag är jätte stressad just nu. Vi skka till Luleå med Drill showen om mindre än två månader,och jag har typ glömmt bort nästan alla program, och vi gör om nästan alla program också, så det är iinte spec kul och väldigt jobbigt eftersom att man börjar på det gammla programet. Sen så måste jag ta och börja läsa upp teorin på moppen, har inte ens hunnit börja läsa ens lite. Läxorna blir mer och mer,och proven blir svårare och svårare, men jag hoppas verkligen att jag klarar mig, så ni får inte bli sura om jag inte hinner blogg så jätte mycket, men jag ska verkligen försöka, för det tar verkligen inte så lång tid, men jag känner att jag har ingen inspiration till att skriva någonting alls :(. Men som sagt, jag skall verkligen försöka göra det.. men vad har ni själva gjort då? kan ni inte lägga ut en kommentar med eran dag / Vecka, det skulle bli jätte kul. Imorgon, så ska jag vara med Rebecca, ska väl se om det blir att vara med någon till, som det lät på rebecca så vill hon vara det så det är väl bara att ringa runt och fråga lite folk om dom kanske vill vara med oss, men vem villl inte? haha vi är ju bäst, kan man ju alltid säga. På fredag ska jag till min mami, Sandra ska kanske följa med. Det kommer väl bli mest att försöka fixa allt för flytten, fast när Sandra är med kanske inte man ska göra det, så får väl kanske fråga mamma om jag kan komma nästa helg också. Dessutom så ska det vara konfa på söndag hela dagen, så jag kommer inte hinna vara så länga hos mamma, finns två alternativ, antigen åka jätte tidigt på söndag morgon till gällivare, eller åka på lördag kväll, för mig går båda bra. men det får bli mamma som bestämmer eftersom att hon kör oss till tåget. så jag gissar att hon kanske vill bli av med oss på lördag kväll så slipper hon gå upp vid 6 :) juste, jag har ju inte sagt till er läsare att, vi ska ju flytta med mamma ;), vi ska flytta till en säkert jätte jätte fin lägenhet inne i stan,, har ju inte hunnit se på den än. men jag gissar att den kommer vara/ bli jätte fin efter att dom har renoverat den. Det ska vara ett jätte gammalt hus utan hiss och vi bor på högst upp, så det lääääär ju bli väääääldigt jooobbigt, men det löser sig. man får ju iaf motion när man ska up och shoppa en lördags morgon :D. Men nu ska jag ta och hitta på något roligt, kanske börja läsa teorin eller kanske läsa en bok, känner mig helt sugen på att bara sätta min i min soffa och ta och läsa en jätte bra bok. men aja hej dåå puss & kram // AntoniaOlivia*

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback