väntar

hejsan alla underbara läsare på min lilla gröna flodhäst=)

jag vet att jag är dålig på att skriva med nu frånoch med nu ska jag kämpa med att skriva. jag lovar. det ska komma minst ett inlägg varje dag =).

juste nu sitter jag och väntar på att mamma och ove ska komma från ikea. igt skulle jag följa med dom. men det blev lite konsitigt. men jag litar på min mamma till 1000 % att hon hittar någonting fint åt mig =). ja. men när mamma och ove har varit på ikea så har jag först varit i lägenheten. och där var det skit kallt. men bra tv. så det löste sig =).  när jag kännde att jag ville där ifrån så skulle jag ringa ulla. så jaag kollade hur mkt pengar jag hade på min telefon. hade bara 71 öre. men jag tänkte ja, jag kan ju kanske ringa en signal så kanske de ringer upp. men det gick ju inte att ringa =/. så då tänkte jag och tänkte. ska jag kanske springa in på Bd Pop som bara är en halv minut från vardagsrummet. men jag vågade inte. så då tänkte jag. ska jag kanske ta bussen från stan in till hertsön för att ringa ulla så hon kan hämta mig från plommon. men då kan jag på. men för fan jag är ju mitt inne i stan. det är ju fan bara att springa ner till kiosken och låna en telefon. och det gick ju super duper bra!

Så när ulla kom så berättade jag allt för henne. och hon ba: jag vad har du för kort. jag ba : ja telia. ochhan ba: ja då köper jag ett kort till dej. så gjorde hon det.

men nu kom mamma. puss och kran // Olivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback