Trött

Hejsan. det var längsedan manb blogade nu. men som vanligt händer det inte så mycket nyss i mitt lilla liv.
Nå idag när jag vaknade. eller rättare sagt skulle vakna så znosade jag säkert tre gånger =(. så det hanns inte så mycket att göra på morgonen. det var bara ätt klä på sig snabbt och borsta tänderna.

Sen när jag kom till skolan så hade vi musik. ovanligt nog hade jag faktiskt ingen lust att ha musik. jag hade nt i halsen  och höll på att tappa rösten. och vi skulle b l a Sjunga. så själv tycker jag att det inte lät så jätte bra.

Efter skolan idag. så gjorde jag inte så mkt,. försökte lägga mig och vila ett tag. men det gick ju inte eftersom att tv skulle vara på jazzensambeln idag. så det var bara att göra det jag inte gjorde på morgonen alltså sminka sig, borsta håret och ta på sig lite bättre kläder. men man kunde ju inte ta på sig jätte fina kläder för då skulle det ju vara väligt påklistrande. Men jag kunde iaf ta på mig ett par svarta jeans, ett svart linne och en lila tröja.

När jag kom till Jazzen så var det lite smått läskigt med alla kameror och sånt. men det löste sig.

När jag kom hem från jazzen tänkte jag. men nu kan jag väl endå få vila lite! Men icket! jag fick ett sms i min telefon och där stod det " visst ska du på yogan?". och det skulle jag ju. så det var bara att fort slänga i sig maden. tabort sminket och ta på mig träningskläder. vilket bestod av en svart t-shirt och ett par svarta mjukisbyxor.

När jag kom till sporthallen var mina vänner och väntade på mig i repan. det var ju bra iaf. för inte ens jag skulle hitta där inne. men det gjorde ju mina vänner så det var ju bra =). Men iaf Yogan var verkligen jätte roligt! men det är rätt dyrt att gå 10 gånger kostar 500 kr. så mamma om du läser detta när jag fyller år vill jag ha en yoga matta och en yoga video. så att jag kan göra det själv hemma =) eller ja i mitt lilla lilla pyttelilla rum om det nu ska gå :S. aja. jag är smart jag kan fixa det xD

Ja men nu när jag kan hem från yogan så blev det inte att vila iaf. eftersom att jag ska väl snart sova. Seriöst tyck synd om mig. jag har varit skit trött sen kl 7 idag =(.
om några minuter ska min pappas moster vara med på kanal 2. så kolla om du har tid. nog för att du kanske inte vet vad klockan är  när jag skriver detta. med den är 22.23. så nu vet du=).

aja. men nu ska jag lägga mig i min stora sköna säng och kolla lite på tv. eller ja ska väl kolla på berith och sen sova. fast man vet ju aldrig vad som händer.

Men iaf på fredag åker jag till min lilla mamma. så ring och smsa i massor. för det enda jag kommer att göra hela helgen gissar jag är att springa upp och ner och upp och ner med kartonger för 81 trappsteg HOJJA. nu får du verkligen ta och tycka synd om mig! det är ju synd om mig! (a)

Men på måndag händer det jag har längtat efter hur länge som helts! Jag ska praoa på BD-pop!!!!!! HOjja det ska bli så jätte jätte jätte kul!!! jaja. men nu måste jag gå puss och kram // AntoniaOlivia*

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback