Tråkar

just nu har jag fått låna en dator av Åke mammas chef. just för tillfället har jag ingeting att göra. så jag tänkte att jag ska skriva lite  i min lillablogg =),.

Jag har bara en sak att säga som jag är jävligt less på! FALSKA PERSONER!! Speciellt bakfalska! och SÅna som tor att dom är så jävla mycker bättre än alla andra. men dom ska fan veta det är nni fan inte ni är bara PATETISKA rent jävla patetiska. och om nni tror att ni är älskar av allt och alla så har ni helt fel! det finns inga som gillar er =/ och då är det inte oss det är så jävla synd om,. utan det är er!. seriöst. jag tycker så jävla synd om er =/. Jag hoppas verkligen att alla som känner igen er börjar tänka! tänk på att snart har ni kanske inga vänner kvar. tänk på alla som ni har sårat. tänk på allas liv ni har sabbat. och då hoppas jag verkligen att ni ändrar er innan det är försent! ni har inte hela livet på er..

Och detta är till mina vänner <3

ni ska ha tack. tack för att ni finns och hjälper i alla stunder lätta som jobbiga. roliga som tråkiga! äkta vänskap är inte att ring och säga hejsan. vad gör du? kanjag vara med dig för att vi kan väl gå på stan. så kan vi ju kanske fika. du bjuder ;). det är inte äkta vänskap! äkta väkskap är att alltid finnas där och hjälpa sina vänner. och äkta vänskap tar ALDRIG ALDRIG ALDRIG slut. äkta vänner kommer alltid att stanna kvar när dom andra har gått. och därför vill jag bara säga tack! för att jag har så jävla underbara vänner och jag älskar er <3 för att jag vet att ni älskar mig för den jag är,och ni kommer alltid att finnas där för mig. <3 Ni vet vilka ni är och jag kommer alltid att älska er för det ni är Äkta vänner <3.

jaao. nyss så har jag varit uppe på bygget och kollat på en nyhetssänning i 24 Norrbotten. Det var faktiskt rätt intresasant. men jah mitt smäck hade ju glömmt min kamera hemma. så jag ska dit imorrn igen och fota lite. men nu ska jag gå och ta en kopp varmchoklad. byebye Puss och kram // AntoniaOlivia*

-Kommentarer
Postat av: bajsbajsbajs

äre dig själv du mena eller? :o om det där med att ändra sig innan man dör å deeh ? xD hahahahhahahahahahahahahahaha

- 2008-11-20 @ 20:27:20
Postat av: Anonym

till antagligen Rebecca eller amanda: Nej inte det. gissa sj vem det/vilka är xD.

- 2008-11-21 @ 11:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback