Sitter hos min lilla mamma =)

hejsan alla underbara och söta ! =)

nu sitter jag hos min mamma i luyleå. eller jag kom igår så det är ju inte precis nyss jag har kommit xd. men jag gör inte så jätte mycket just nu. eller ja vi håller ju på att flytta så jag har väl packat rätt så mycket. imogron ska vi ner till stan och städa lägenheten. så jag kanske ska få kunna sova lite och göra mig iordingng där på morgonen när jag ska praoa =) hoppas att jag får det för annars måste jag kliva upp typ sex =(. oc h det skulle vara grymt jobbigt xD. aja mennu orkar jag inte skriva något mer xD jag kanke skriver senare i kväll vi får väl se. men puss och kram // AntoniaOlivia*

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback