Rix FM

Tjenn Tjenna. alla underbara!

Nu sitter jag på RIX FM. har typ jätte roligt. har fått typ jätte jätte mycket saker av dom. seriöst. bästa praoen någonsin! För ett litet tag sedan var jag på ett kundmöte på " Carinas Nails". haha det var faktiskt jätte kul. eller kanske inte kul utan mer intressant!. typ nyss så var jag på Word och gjorde en lathund till dom här xD. den blev faktiskt lyckad!

Snart är det lunch. det verkar som att vi ska till porsön och äta en macka på subway. men det få rvi ju allt sse! =)

Eftersom att Rix har varit så jätte givmilda och gett mgig en massa saker, så ska jag när jag redovisar min prao ställa frågor och de som svarar rätt får ett pris. och det finns jätte fina priser: t-shirat, nyckelringar, skivor, vykort och mycket mer =)

men nu ska jag dra lite snabbt. byebye puss och kram// AntoniaOlivia*

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback