Tjohej

Hej på dig du!
Idag var det premiär på vår konserten:-). Så jag har nyss kommit hem, imorrn ska vi åka till dockas skolan, eller Emma kolan som den heter. Sedan efter det någongång på eftermiddagen ska det vara något slagt ''öppethus'' på Myran skolan. Alla är jätte välkommna. :-). Det kommer att vara ett jätte bra program så jag rekomenderar dig att åka dit om du har lite tid över. Men om du inte kan komma då, så är det ju vårkonserten nästa Torsdag, bilijetter finns att köpa på bibloteken i gällivare och malmberget, och på museumét i Gällivare.
Det kommer att vara en kväll full med musik och dans, och  även stependieutdelning. Men nu var det nog om det ;), Senare idag måste jag ta och göra såna där jävla jobbiga läxor, men jaja det är väl ett måste i detta liv. med sedan vet jag inte vad ja ska göra nå mer, någon som kanske vill umgås??, ring isåfall :-). Imorgon ska jag nog troligtvis fortsätta göra läxor :-( HOJJA!! läxor borde förbjudas :-)... På fredag ska jag åka till min mamma i Luleå. Då ska jag färga mitt hår, och troligtvis kanske klippa det också. Men jaja, nu ska jag ta och göra de där himla läxorna..


                                                                          Puss och Kram Från Olivia Holstad. :-)image4

-Kommentarer
Postat av: Sara R

DOKKAS* kanske lite udda stavning men man måste ju säga till om man bor här , haha :D

- 2008-05-13 @ 21:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback