Hojja

Hojja, Allt är så jävla jobbigt nu för tiden, bara läxor hela jävla tiden, jag håller på att stressa ihjäl mig hela tiden, åå jätte bra när man har lågt blodtryck, eller NOT!.  Och min dumma pappa säger att jag inte får ha någon födelsedags fest heller, så jag har dampat på han också ! men jag vill ju ha en fest så jag måste vänta till typ vecka 23 :@ HOJJA jag vill ju ha en NU!! men jaja, Just nu sitter Sandra och lockar mitt hår, och det gör typ as ont vid vissa tillfällen, men det är också riktigt kul, LOOVE YOU SANDRA <33,, det kommer att bli jätte snyggt., men jajaja, jag tror att jag ska ta och slå på en film på datan ska draa nu hej dåå

-Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

- 2008-05-20 @ 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback