Elias Backe.

Detta Inlägg är till Elias Backe.
Elias Backe är en grymt bra trummis, alltid på bra humör och älskar att säga '' ALLÅ'' till nästan alla han ser :-D.
Han är också en kille som älskar fotboll. men en dag var han inte då glad som han brukar vara, han kom till mig och pratade ut  det vi pratade var om en tjej som heter Emma, och Elias tycker om henne jätte jätte mycket, och Emma tycker om han också så vi får se det kanske blir ett par i våran Jazzensambel :-) , så du vet Elias kan du alltid komma och prata med mig så som du gjorde i Finland. Det blev inte så jätte långt inlägg, men nu ska du som läser detta ska veta att Elias är en jätte söt och snäll kille
. image5

-Kommentarer
Postat av: Elias

Tack så Mycket:D

- 2008-05-13 @ 15:31:34
Postat av: Erica

Jag tycker om Elias JätteJättemycket :) han är så söt :D

- 2008-05-16 @ 22:12:08
Postat av: Olivia JAG

Alltså, vem kan inte tycka om Elias, han är ju jätte ssöt och snäll,och helt underbar

- 2008-05-16 @ 22:32:53
Postat av: julia

Olivia jag:

jag håller faktiskt med dig!!!

- 2011-02-20 @ 07:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback