Vännerna <3

Jag kom på att jag har inte skrivit så mycket om mina vänner, så här kommer några rader om dom, om jag är mest med.


Ida Eriksson: Du är en av dom underbaraste personerna i mitt liv. Vi har kännt varandra i 14 år ganska exakt nu. Vi kan alltid sitta och prata med varandra, om nästan allt, du är en person som jag aldrig kommer att lämna med vilja, jag älskar dig <3.

Malin Fjällborg: Du är också en av de underbaraste personerna i mitt liv. jag har kännt dig enda sedan vi var på dagis, redan då var vi bästa vänner, men vi hade våra diksutioner, men vad jag än säger när och om jag blir sur på dig så ska du veta att jag älskar dig iallafall <3

Rebecca Nordvall: Ja vi har varit bästa vänner enda sedan 3an, det är rätt så många ord. vi kan alltid prata med varandra om saker, som är viktiga. men på någon sätt så börjar vi alltid att bråka, och tjaffsa om små saker. men vi vet att vi ändå är bästa vänner, när vi gick i 3an-4an någon gång, så blev vi till och med blodsystrar. jag älskar dig <3

Sandra Lindkvist: ja, du är den som jag har kännt minst tid, bara sedan sexan. men det gör inget, för jag är lika öppen med dig, som jag är med alla andra,och vi är också lika bra vänner som jag är med dom andra, så det som jag försöker säga är att jag älskar dig också<3


-Kommentarer
Postat av: Ida

Jag älskar dig vännen <3

- 2008-06-14 @ 01:14:10
-URL: http://mischeriksson.blogg.se/
Postat av: malin

älskar dig med<3

- 2008-07-13 @ 19:25:26
-URL: http://tanlarnamellanminarosahorlurar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback