Regn regn regn

Hojja, jag sitter här hemma och tråkar, som fan. och det har typ regnat hela jävla dagen, aja, bättre än att det var snö, som för några dagar sedan, men i alla fall. Dessutom är det avslutningsfesten för alla som går ut åk 9 idag,och det vill jag gå och titta på men, det är för kallt, och för mycket regn, och det kommer säkert att vara as mycket folk där. så man kommer nog ialla fall inte att se något. men nu orkar jag inte sitta här och tjata nå mer men puss och kram, hej dåå // Olivia


-Kommentarer
Postat av: Reidun

Nämen vilka negativa bloggar su skriver. Hojja! =)

/R

- 2008-06-11 @ 22:11:19
Postat av: Olivia

Nja inte så jätte negativa tkr jag.. men vem är R?

- 2008-06-12 @ 17:14:00
-URL: http://minlillagronaflodhest

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback