min bästa vän



                                                                                                   ElinaRebecca Nordvall </3

jag vill bli bästa vän med hon som var min bästa vän.  jag vill att allting ska vara som förut, när det inte fanns någonting som kunde bryta våran vänskap. Du och jag vi kunde sitta och skratta med varandra, vi kunde sitta och prata hela natten om det var de vi ville. Vi sov över hos varandra nästan varenda helg. men det var något som gjorde att den vänskapen sprack, hag vet inte vet det var eller vad som hände, det bara sprack, som en ballong med för mycket luft, var det de som var felet, vi visste för mycket om varandra, eller kom det in nya saker som inte en av oss accepterade. jag vet inte vad det var, men jag skulle kunna offra allt jag har, bara för att få ha det som vi hade förut. jag kommer så väl ihåg den gången som vi faktist blev blodssystrar. vi satt hemma hos dig en natt när jag sov där, vi satt och pratade om att vi skulle vara vänner för livet, och då sa jag, ska vi inte bli blodssystrar. Det var inte ens att fundera ett tag, vi tog fram en kvin och stickte oss i fingret det kom en liten blod droppe på våra fingrar, och vi pressade ihop dom. vi var som systrar, och vi var och älskade att vara med varandra 24/7. ElinaRebecca Nordvall, jag älskar dig </3


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback