ännu en till sömnlös natt =/

Hojja, jag vet inte vad som håller på att hända med mig. mina sömnproblem kommer tillbaka =/ och nu värre än någonsin! håller på att bli helt jävla galen på mig själv! Förut var det ju bättre, bara på söndagar men nu.... typ hela tiden. har pratat med skolsköterskan och kommer kanske få någonting mot sömnproblemet. men jag hoppas iaf att jag inte får nå slagt tabletter, eftersom att det kan vara beroende framkallande. jaja, jag vet inte vad jag ska göra. det är väl bara att ligga här i sängen och vänta på att john Blund ska komma.

Imorrn åker jag till mamma. så smsa som GALNINGAR. och om ni skriver till min Telia och jag inte skriver smyelisar så är det inte för att jag är sur, utan för att tuch skärmen seegar.!

men hos mamma blire väl att äta mer julmat. och öppna någon julklapp om vi har några där det vill säga. inte för att det skulle göra så jätte mycket om jag inte hade det. eftersom ja... jag har ju liksom fått några xD. plus att jag fick en popcornmaskin av min pappa för ett tag sedan också. hehe. Inte fattar då jag varför folk brukar kalla mig bortskämd. nej då xD. hehe

men jaja, jag vet inte hur länge det blir att vara hos mamma, men under nyår är vi nog där iaf. hoppas att vi kommer göra ngt kul. men det tror jag väl iaf. hoppas att det blir lika kul som förra året. det var faktiskt jätte kul. kommer ihåg att vi fick en burk med smällare då.. och ett refillkort av mormor ( R.I.P). och så firade vi med Peter, Helen, Viktor, Emilia, Aline, och lilla edvin =). och när jag var less på att smälla mina smällare så bad jag peter att göra det. och tror du inte att han tände på hela jejvla burken ?!. Precis vad han gjorde. men alla smälldes inte iaf. mamma blev typ irriterad för att hennes burk hade blivit sotig xD HAHAHAHAH! jaja. nog om det nu då xD

juste. har ju inte skrivit om hur det gick med mina betyg. jag fick 5 st VG och resten G. DÅLIGT om jag får säga det själv. måste verkligen böra engagera mig mer än vad jag gör. hoppas ju att få mer VG än G till  våren iaf. ser vi ju hur det blir med det då. men man kan ju alltid hoppas att jag klarar.

Dessutom är jag jätta glad och nöjd över att jag klarade G i idrotten. det var typ jätte nära att jag inte gjorde det. men det gjorde jag. fast det var med nöd och näppe. men det spelar inte så stor roll. det stor inte på betyget !. samma som med alla mina G+. hade typ många. men det får ju inte stå på betyget så G blev det allt.

nu vet jag inte vad jag ska skriva nå mer, men jag kanske hinner skriva imorrn innan jag åker till mamma. puss och kram God natt // Olivia*


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback