Idag då

hejhopp, alla underbara på min lilla blogg :)
jag har typ alldeles nyss vaknat :) hojja måste verkligen skärpa mig nu, skolan börjar om typ en vecka, så jag måste börja vända tillbaka dygnen så att jag faktiskt skulle orka upp till skolan, aja, får väl se hur det blir med det så :).
Men i alla fall, idag ska jag, eller nu snart ska jag gå och duscha, efter det ska jag vä klä på mig, och sedan sminka mig, efter det blire att äta lite grann, och sedan ska jag ragga upp någon som jag kan vara med :) Men Imorgon ska jag åka till min mamma, så då kanske jag inte jag kommer att blogg lika mycket som jag gör nu, men man får v äl se förhoppningsvis så kan jag göra det :) Om vi inte ska ut med båten så mycket så kan jag det, men annars så kan jag inte, men jag tror inte att vi ska ut nå mycket eftersom att vi ska med presten och sånt, och det är ju typ bara inte ens två veckor kvar tills dom ska gifta sig, gus vad snabbt det har tagit, det känns som att det bara var en månad sedan dom sa att dom skulle gifta sig, aja nu ska jag dra, a ni vet väl vad jag ska göra :)


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback