hejsan alla

Hejsan alla under bara läsare på min lilla gröna flodhest.! =)
 Nåh idag har jag inte gjort så jätte mkt, jag har vaknat sen så klev jag upp provade brudtärne kläderna, och gick och dushade efter det så blev det att städa rummet, efter det så gick jag och kollade lite på tv, det var typ inget bra, så jag gick och försökte lösa ett korsord, gick inte heller så jag gick in till mitt rum, som jag tydligen har döpt till ''killen'' . kollade lite på 2 ½  MEN sen så kom Emil in till mitt rum och frågade om vi skulle köö GH så det gjorde vi, och efter ettt ag kom viktor , och vi fortsatte köra det. Sen kom mamma in till oscars rum och då sa hon att hon och Ove har blivit i väg körda till ''Svensexan och  Möhippan'' så Att ulla skulle komma till oss, men då så gick jag till mitt rum o9ch kläste lite sen for mamma, och alla 1000000 mmännniskor som var hos oss. men jag fick iaf 100 kr som jag skulle få köpa vad jag ville för, så dedt börjar luta sig mot en '' Ben & Jerry'' Glass muums. men nu sitter jag iaf hos ulla och vi ska väl snart åka här i från och dra och köpa lite mat. Grabbarna vill ha skrov, så det blir nog det. aja, hej då puss på er alla // Olivia Dagnes låt : Beacuse Of you med Kelly clarksson - kareoke. ( kan inte hitta en sak så jag kan ta en musik video)

-Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där låten är väldigt bra:)

- 2008-08-27 @ 18:25:56
Postat av: Mams

När ska du skriva mer? ;)

- 2008-09-04 @ 14:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback