Har tråkigt

Hojja, jag har tråkigt och kan inte sova, så jag passar på att skriva lite i min blogg. :) Jag ska ju vara kvar i Gällivare i en hel vecka till, kommer att ha astråkigt, så vill någon vara med mig?? det är ju bara att ringa, har ni inte mitt nr, är det bara att be om det :). Men iaf om ca 8 dagar så ska jag åka till mamma, då ska det tydligen vara lite genrep och sånt i kyrkan, så måste ju dit, så att man inte går in i väggen när det gäller, det är ju inte många dagar kvar så gäller det. så jag måste öva rätt så mkt, på mitt drill program :) Hoppas verkligen att det kommer gå bra, och att jag kommer våga gå upp och göra det, men jag tror ju att det kommer att gå bra. Nå till helgen blir det kanske att åka upp till Kiruna, för att Lindströms Tivoi är där. Vill någon följa med? Jaja, men nu har jag ju iaf satt på en film, så att det blir kanske lättare att somna. Men i morrn blir det ju iaf upp tidigt, eftersom att jag ska vara på plan redan vid 12 öppnar det, så måste nog säkert vara där halv 12.

Ps, om det nu är någon som läser min lilla blogg, så skulle det ju vara jätte kul mer lite kommentarer. Du som läser detta inlägg kan väl kommentera inlägget med sitt namn, och deras bloggnamn, och ni skulle ha någon Ds

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback