Halloj

Halloj på er alla :) ! idag har jag typ inte gjort någonting, bara varit hemma hela dagen, eller jag var och handlade, med sen har jag inte lämnat kåken, fy vilken människa jag är, men imorrn måste jag ta mig ut, ska väl ringa någon kompis, för jag har jätte lust att gå en jätte lång promenad, men man får väl se hur det blir med det, annars tar jag väl cykeln och drar bort till Gällivare. Snart ska man väl ta och slå på någon bra film, det lär bli en skräckis för Tina här lämnat några här, tack för det. lär bli min räddare om det är dåligt väder imorrn :). Ja, det finns väl inte så mkt, mer att skriva, hörde att dom hade börjat sälja sexleksaker på apoteket, jaja, vilka idéer folk kommer med, men en bra sak var att MarkusFAgervall blev intejuvad, så man fick ju se den snyggingen iaf :) aja, datorn håller på att ladda ur syrran skriker på mig, så det är väl bäst att stänga av den nu. puss och kram på er alla :) // Olivia

Ps, alltid kul med kommentarer Ds

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback