Då var det klart ;)

Ja, nu har jag pratat med Gunn om det fanns nå jobb till mig under TF. och som det verkar just nu så ska det nog finnas. men om det inte fanns så skulle jag få hjälpa och lösa av. och skulle kanske få bågot för det.

Dagen i dag då.  Ja idag så har jag i stort sett inte gjort någonting. jag var ner till Plan och har varit med Martina hela dagen. först var vi ute på plan, sedan gick vi till Ankis för att se om det fanns np fiskar jag kunde köpa. men det fanns ingenting, så det blev inga fiskar. men då gick vi och köpte en mjukglass ist. Efter det så satt vi och pratade med en massa folk ute på plan. sen for vi hem till mig och Martina fick se mitt nya rum, vi var bara hos mig i typ 1,0 minuter eller någonting sånt.När det blev middags dax så åkte vi och hämtade nå mat från en resturang. det blec oxfilé med pommes. Det var riktigt gott. Efter det var de dax för mig att åka hem, så när jag satt på bussen och tänkte oh gud vad skönt snart är jag hemma. Så kör inte busen dit vart den skulle. så jag var tvungen att gå en lite längre bit än vad jag igt skulle ha gjort. men det gör inte så mkt, det var bara skönt med lite frisk luft eftersom att jag var så himla trött.

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback